onsdag, juni 06, 2012

Bakelsedag????

När man har allt på tok för mycket idéer i förhållandet till den tid man har gäller det ju att prioritera. Vilket jag tycker är vansinnigt svårt. Flänger hit och dit och försöker göra allt istället. Dumt.
Idag tar jag dock det lilla lugna.
Ledig dag ju.
Har symtom på den senaste tidens stress och press som tunga armar, "sockerdrickskänsla" i kroppen och huvudvärk.
Inte bra.
Inte bra alls.
Men.
Bra att jag lärt mig tolka signalerna och tar dem på allvar.
Blir helt enkelt en lugn promenad, lite kaffe och kanske en bakelse som dagens mission.
Visst får man äta bakelser idag?
Kanske rent av är lag på det?????

4 kommentarer:

  1. Själv har jag sockerdricka på nästippen. Är det friskt?
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. självklart får man äta bakelser idag,

    SvaraRadera
  3. Man kanske rent av får äta flera bakelser. Testa, vetja!

    SvaraRadera
  4. Lag på att vila, äta bakelser och njuta. Så även idag. Inga sockerdrickor vill vi ha!

    SvaraRadera