tisdag, augusti 20, 2013

Say yes to the dress........

Igår, på 20 minuter, gick jag från stadiet "måstehittaenklänningpanik" till helnöjd klänningsägare. På 20 minuter. Nytt rekord på min ära! Att blåsan dessutom var nedsatt med 60% gjorde ingenting. Ingenting alls. Här går man från klarhet till klarhet och nu är det "bara" skorna kvar. Ja. Jo. Jag har ju mina vita älsklingssandaler men det skulle vara himla snyggt med ett par silverfärgade till klänningen....... Som är blå. Blått och så silver. När jag sa det tyckte ungarna också att det lät snyggt.
"Ja, det blir jättesnyggt ju"!
"Vi har ju blå och silvriga kulor i julgranen och det är ju snyggt"!
Nu hade jag ju inte tänkt mig att bli jämförd med julgranen eller julgranskulor direkt men man får ta de komplimanger man får från de små liven så det är bara att tacka och ta emot! Eller nåt. 

5 kommentarer:

  1. Ha ha ha! Det låter faktiskt toppensnyggt!

    SvaraRadera
  2. Haha, underbar jämförelse :) Och vilken megagrej att hitta en klänning sådär fort. Impad!

    SvaraRadera
  3. Fniss... Nu tror jag iof inte att det var menat som det lät. Mer en reflektion på att de ju sett färgkombon och det passar ihop!
    Silverskor låter snyggt till! Lite elegant till en himla snygg klänning!
    Du som gillar skor fixar det, värre för en sån som jag, som har sandaler och gympaskor...

    SvaraRadera
  4. Haha!

    I vår ålder får man ändå säga att det är en komplimang att bli jämförd med julgranen, haha.

    SvaraRadera
  5. Hihi, du får tänka att det finns värre saker att bli jämförd med än en julgran :)
    Kram

    SvaraRadera