söndag, november 10, 2013

I trolltider…….

Hoppla hej vad veckorna går fort i radhuset. Mycket att stå i är det. Brasaker, jobbiga saker som kommer att bli brasaker så småningom och så det där andra. Vardagssakerna. Som man bara gör.
Ett nytt litet moment har dock smugit sig in vilket har gjort att jag inte bloggat eller synts till i cyberspace på ett tag. Man kan kalla det för troll. Ska troll få bestämma?
Näe. Sannerligen inte. Jag var bara inte förberedd på trollinvasion, vad det egentligen kan ställa till med. Nu vet jag det och strategier är framarbetade. Dessa lär få ändras på allt eftersom men att stoppa mig från min blogg?! Näherå! Nån måtta får det vara i dessa trolltider! Så det så!
Med en bra helg i ryggsäcken kommer jag att ta mig an en ny vecka: after work med kollegorna i radhuset i fredags, garanterat trollfritt, en lördag med Hjärtat med julmarknadsbesök och studiebesök på Claes Ohlsson i Västerås, go´middag och idag en tur till Uppsala för biltitt. Snart väntar Solsidan och sen kommer jag sova gott på söta örat.
Nya tag i morgon dag!

5 kommentarer: