måndag, juni 30, 2014

Ensamtid och välkommen till världen!

Visst blev det packat. Plötsligt drog Store Bror fram som en stormvind mitt på blanka eftermiddagen och så var det klart på fem röda. Suck. Nu har  jag precis lämnat av honom vid samlingsplatsen för avfärd mot Partille Cup, han kommer hem på lördag. Lilla Systern är på vift i Stockholm, hon kommer hem på tisdag.
Av denna ekvation kan man då räkna ut att jag är ensam i ett dygn från och med nu. ETT DYGN. OCH har semester fortfarande.
Tjoho.
Så har jag blivit gammelmoster igen. En liten flicka föddes igår kväll och nu väntar jag med spänning på att få se underverket. De är visst redan på väg hem…….
…… och om nu väderleksrapporterna stämmer så kanske man kan ta en hojtur dit på onsdag utan att riskera att få en regnskur i skallen?
Man får se. Helt enkelt.

2 kommentarer:

  1. Skönt! Och man kanske skulle ta och lära av de där packexperterna? Jag håller på en hel dag och packar och inte blir det bra för det ;)

    SvaraRadera