fredag, juni 13, 2014

Semestertider hej hej.

Att ha tonåringar och resa bort är väl ungefär som att lämna hunden eller katten till dagmatte,  man skriver en bruksanvisning och håller tummarna att allt går som det ska, att radhuset står kvar när jag kommer hem, att de inte skadar sig, äter ihjäl sig på kebab eller hittar på något annat som man inte kan tänka ut i förväg.
Själv har jag tagit Hjärtat i handen, packat röda bilen och styrt till Göteborg. Inte dumt alls! Eftermiddagen har tillbringats på Avenyn, vi har ätit gott, strosat runt i sakta mak och nu landat på hotellrummet. Det är ju fotboll gu´bevars.
Dag fem på sommarlovet och dag två på semestern har därmed avlupit utan några större katastrofer. Vad jag vet, men från säker källa är allt lugnt!
Här är också allt lugnt och stilla. Efterlängtat!

2 kommentarer:

  1. Skönt med semester! Jag börjar min ikväll med packning och fotboll. Hälsa Götet och Hjärtat från mig!

    SvaraRadera
  2. Ha det superskönt! Ungarna klarar sig :)

    SvaraRadera