torsdag, juni 14, 2012

Snurra min värld........

Igår tog vi bussen in till Santa Monica och mötte upp Största Systern och Svärsonen. Piren, stranden och Hubba Gump stod på agendan. Ibland får jag nypa mig i armen. Och det är sant! Det är på riktigt! Så mycket folk, så mycket att se, så mycket att ta in. Idag står en tur till Venice Beach på agendan och tant laddar för att hyra bil och köra i storstan. Plenty med bilar är det här om man säger så. Men alla har blinkers och tuta så det kommer säkert gå finfint!

Piren





4 kommentarer:

  1. Du är MODIG!!!
    Som jag redan skrivit på FB: Så härligt att se alla ungarna i vattnet! Det var många år sen jag såg dem på en strand :) NJUT!

    SvaraRadera
  2. Ljuvliga bilder!

    Och hur cool är du inte som rattar runt i Los Angeles? Så cool kommer jag aldrig bli.

    SvaraRadera
  3. Åh, så härligt!!! Ha det underbart med alla barnen!! Kram!!!

    PS. Har en ny blogg! :)

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder du har tagit! <3 längtar efter er! Njut och ha det så himla bra nu :) kram!!!

    SvaraRadera